خرید یخچال فریزر ویترینی با کیفیت در تهران

خرید یخچال فریزر ویترینی با کیفیت در تهران

خرید یخچال فریزر ویترینی به صورت عمده در تهران ، شیراز، اصفهان، مشهد، یزد، قم، اراک و… در بازار فروش یخچال فریرز صنعتی امکان پذیر است. در هر شهر مکان های مخصوصی برای خرید یخچال فریزر ویترینی وجود دارد. با رفتن به این مراکز خرید ، می توانید یخچال فریزر مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید یخچال فریزر ویترینیبازرگانی آیسان مرکز خرید یخچال فریزر ویترینی در انواع مدلها و قیمت هاست. در این مرکز ، قیمت یخچال فریزر ویترینی با قیمت عمده محاسبه می شود. از طریق تماس با مشاوره فروش می توانید قیمت یخچال فریزر ویترینی ، قیمت یخچال فریزر شش درب ، قیمت یخچال سه درب فروشگاهی ، قیمت یخچال ایستاده ۷۰ سانتی ، قیمت یخچال صنعتی و قیمت یخچال ایستاده را بدانید.

  • مرکز خرید یخچال فریزر ویترینی در تهران کجاست؟
  • قیمت یخچال فریزر شش درب در کرج چقدر است؟
  • قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت دیجی کالا به صرفه است؟
  • قیمت یخچال سه درب فروشگاهی در تبریز چقدر است؟

مرکز خرید یخچال فریزر ویترینی در تهران

یخچال فریزر ویترینی یکی از انواع یخچال های صنعتی است که در مصارف صنعتی استفاده می شود. یخچال فریزر ویترینی به صورت درب شیشه‌ای و درب استیل تولید می شود. همچنین جنس بدنه یخچال فریزر ویترینی استیل استنلس بوده که استحکام و مقاومت لازم را در برابر ضربه و سنگینی مواد غذایی به یخچال می دهد.کف یخچال نیز از استیل مقاوم ساخته شده است تا سنگینی مواد غذایی را درون خود تحمل کند.

خرید یخچال فریزر ویترینیدر قسمت یخچال ویترینی از لامپ LED استفاده شده است که باعث نور پردازی و جذاب تر کردن مواد غذایی می شود. موتور یخچال از جنس دانفوس بوده است. موتور دانفوس یکی از موتور های بسیار پر قدرت در زمینه یخچال های صنعتی است که سرمای مناسب را درون یخچال صنعتی ایجاد می‌کند. شیشه یخچال فریزر ویترینی از جنس دوجداره پرشده با گاز آرگون است‌. شیشه های دوجداره از عبور سرما جلوگیری کرده و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می کند.

خرید یخچال فریزر ویترینیشهر تهران یکی از شهرهای بزرگ ایران است که مرکزهای خرید یخچال صنعتی بسیاری در آن فعال است‌. کارخانه های بسیار زیادی که در شهر تهران وجود دارد موجب افزایش مراکز خرید یخچال فریزر ویترینی شده اند. مراکز خرید یخچال فریزر ویترینی در نقاط مختلفی از شهر تهران پراکنده شده اند. مشتریان تهرانی برای خرید یخچال فریرز ویترینی به این مراکز می روند. مشتریانی که در شهر تهران نیستند و یا می خواهند یخچال فریزر ویترینی را با قیمت عمده فروشی خرید کنند ، می توانند با مشاوران فروش شرکت آیسان تماس بگیرند.

قیمت یخچال فریزر شش درب در کرج

یخچال فریزر شش درب در قصابی ها و فروشگاه های مواد پروتئینی قرار دارند. این یخچال فریزر در دو مدل تولید می شود. مدل اول یخچال فریزر ، یخچال فریزر ایستاده است. این یخچال با ارتفاع 230 سانتی متر ، طول 2متر و نیم و عرض 90 سانتی متر تولید می‌شود. در این مدل از یخچال فریزر ، سه درب در بالای یخچال و سه درب در قسمت پایین قرار دارد که مجموعا شش درب دارد.

خرید یخچال فریزر ویترینیمدل دیگر، یخچال فریزر با ارتفاع 230 سانتی متر ، طول 4 متر و عرض 90 سانتی متر است. در این مدل هر شش درب یخچال فریرز در کنار یکدیگر هستند. به همین علت طول این یخچال از مدل قبلی بیشتر است. قیمت یخچال فریزر شش درب در مدل اول ارزانتر از قیمت یخچال فریزر شش درب با طول بیشتر است.

خرید یخچال فریزر ویترینیدر کرج تولیدکنندگان یخچال صنعتی هر دو مدل یخچال فریزر را تولید می کنند. برای استعلام قیمت یخچال فریزر شش درب در کرج به این تولیدی ها بروید. در شهر کرج ، نمایندگی های فروش یخچال هستند که برای اطلاع از قیمت یخچال فریزر شش درب می‌توانید به نمایندگی ها بروید. شرکت آیسان در شهر کرج نمایندگی فروش دارد. برای خرید یخچال فریزر ویترینی با ما تماس بگیرید.

قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت دیجی کالا

برای خرید یخچال فریزر ویترینی بعضی از مشتریان خرید اینترنتی را انتخاب می کنند. برای خرید اینترنتی سایت هایی مانند دیجی کالا وجود دارند. مشتریان با رفتن به سایت دیجی کالا قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت دیجی کالا را دیده و آن را با قیمت بازار مقایسه می کنند. قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت دیجی کالا از قیمت نمایندگی ها کمی ارزان تر است. البته وقتی هزینه ارسال را به قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت دیجی کالا اضافه می کنید تفاوت چندانی با قیمت نمایندگی ندارد.

خرید یخچال فریزر ویترینیبه همین علت مشتریان ترجیح می دهند به صورت مستقیم و از خود نمایندگی خرید کنند. بازرگانی آیسان امکانی فراهم کرده است که خریداران یخچال صنعتی به جای خرید یخچال فریزر ویترینی از نمایندگی ، این یخچال را مستقیم و با قیمت تولیدی خریداری کنند. تمامی محصولات شرکت آیسان با قیمت عمده و تولیدی ارائه می شود. در هر نقطه ای از کشور می توانید با مشاوره فروش در ارتباط باشید و از شرایط خرید یخچال فریزر ویترینی مطلع شوید.

قیمت یخچال سه درب فروشگاهی در تبریز

یکی از بهترین مدلهای یخچال فروشگاهی ، یخچال سه درب فروشگاهی است. یخچال سه درب فروشگاهی بیشتر در رستوران ها ، فروشگاه‌های موادغذایی و هایپرمارکت ها قرار دارد. یخچال سه درب فروشگاهی با ابعاد 230*200*85 تولید می شود. خریداران یخچال سه درب فروشگاهی اغلب فروشندگان موادغذایی در سوپرمارکت ها و رستوران ها هستند. از این یخچال برای قرار دادن لبنیات و انواع نوشیدنی استفاده می شود.

خرید یخچال فریزر ویترینیقیمت یخچال سه درب فروشگاهی براساس ابعاد و کیفیت آن تعیین می شود. برخی از یخچال های سه درب فروشگاهی تولیدی کارخانه ها هستند و به همین علت قیمت بیشتری نسبت به کارگاه های یخچال صنعتی دارند. در تبریز تولیدکننده های کارگاهی و کارخانجات یخچال صنعتی وجود دارد.

خرید یخچال فریزر ویترینیمشتریان تبریزی می توانند به کارگاه ها و کارخانجات یخچال صنعتی بروند و از قیمت یخچال سه درب فروشگاهی مطلع شوند. بازرگانی آیسان نیز انواع یخچال فروشگاهی را به فروش می رساند. مشتریان تبریزی می توانند به مشاوره فروش زنگ زده و قیمت یخچال سه درب فروشگاهی این شرکت را بپرسند. همچنین برای صادرات یخچال فریزر ویترینی و یخچال فروشگاهی می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت آیسان در صادرات یخچال فریزر ویترینی و یخچال فروشگاهی فعالیت دارد. این شرکت انواع یخچال فریزر ویترینی و یخچال فروشگاهی را به ترکیه ، روسیه ، لبنان ، ارمنستان ، آذربایجان ، گرجستان و سایر کشورها صادر می کند. جهت کسب اطلاعات درباره روند صادرات یخچال فریزر ویترینی مشاوره فروش آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما