خرید یخچال صنعتی با قیمت عمده در شیراز

خرید یخچال صنعتی با قیمت عمده در شیراز

خرید یخچال صنعتی با قیمت عمده در شیراز ، اصفهان، مشهد، قم، تهران، اراک ، تبریز با قیمت ها و مدلهای مختلف انجام می‌شود. تولیدکنندکان یخچال صنعتی ، انواع یخچال صنعتی را با ابعاد سفارشی و استاندارد تولید می کند.

خرید یخچال صنعتیبازرگانی آیسان ، تولیدکننده انواع یخچال صنعتی ، محصولات خود را با قیمت عمده و با کیفیت مناسب به فروش می رساند. جهت آشنایی با روند خرید یخچال صنعتی به صورت اینترنتی ، استعلام قیمت یخچال ایستاده تک درب ، قیمت یخچال ایستاده نوشابه ، لیست قیمت یخچال ویترینی الکترواستیل ، اطلاع از ابعاد یخچال ویترینی ایستاده و انواع یخچال فروشگاهی می توانید با ما تماس بگیرید.

در این مقاله می خوانید:
  • مرکز خرید یخچال صنعتی در شیراز کجاست؟
  • قیمت یخچال سوپرمارکت دیجی کالا چقدر است؟
  • قیمت یخچال ایستاده نوشابه در بوشهر چقدر است؟
  • انواع یخچال فروشگاهی در بندرعباس کدام است؟

مرکز خرید یخچال صنعتی در شیراز

یخچال صنعتی یخچال هایی است که بخش جدایی ناپذیر تجارت های مرتبط با موادغذایی است. رستوران ها، هتل ها و تمام فروشندگان موادغذایی نیازمند یخچال هایی با قدرت و با کیفیت جهت حفظ  سلامت و کیفیت موادغذایی هستند.یخچال صنعتی ویژگی های بسیار مهمی دارد که خریداران را برای خرید یخچال صنعتی تشویق می کند. بدنه یخچال از استیل خش دار است.

خرید یخچال صنعتیاستیل خش دار موجب استحکام یخچال و همچنین افزایش مقاومت آن می شود. موتور استفاده شده در یخچال از جنس دانفوس است. موتور دانفوس یکی از موتورهای با کیفیت در یخچال های صنعتی است. علاوه بر این ویژگی ها پردازش نور درونی یخچال با استفاده از لامپLED است که باعث جذابیت مواد غذایی درون یخچال می شود.

خرید یخچال صنعتیشیشه های یخچال از جنس دوجداره است که از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و باعث کاهش هزینه های اضافی می شود. شهر شیراز یکی از شهرهای توریستی و گردشگری ایران و همچنین دارای صنعت در زمینه تولید و خرید یخچال صنعتی است. در این شهر کارخانه ها و کارگاه های بزرگی اقدام به تولید و فروش یخچال صنعتی می کنند.

خرید یخچال صنعتیبه علت نیاز مردم این شهر مراکز متعددی در شهر شیراز در خرید یخچال صنعتی فعالیت می کنند. این مراکز در نقاط مختلف شهر شیراز قرار دارند. مراکز خرید یخچال صنعتی در شهر شیراز نمایندگی کارخانه ها و کارگاه‌های تولیدی یخچال صنعتی هستند. کسانی که در شهر شیراز هستند، می توانند با مراجعه به این نمایندگانی ها اقدام به خرید یخچال صنعتی کنند. 

قیمت یخچال سوپرمارکت دیجی کالا

سایت دیجی کالا یک سایت اینترنتی برای خرید یخچال صنعتی است. در این سایت یخچال های صنعتی و ویترینی با کیفیت و قیمت های متنوع به فروش می رسند.نمایندگی شرکت های مختلف ، تصاویر و قیمت خرید یخچال صنعتی را در این سایت قرار داده و مشتریان با مقایسه قیمت و کیفیت ، یخچال صنعتی مورد نظر خود را می خرند.

خرید یخچال صنعتیبه عنوان مثال قیمت یخچال سوپرمارکت دیجی کالا توسط فروشندگان در این سایت قرار دارد.قیمت یخچال سوپرمارکت دیجی کالا، قیمت نمایندگی های فروش یخچال های صنعتی است. این قیمت از قیمت خرید یخچال صنعتی از تولیدی بیشتر است. به همین علت پیشنهاد مشاوره شرکت ، خرید یخچال صنعتی بدون واسطه و مستقیم از تولیدکننده است.

خرید یخچال صنعتیشرکت آیسان تمامی محصولات خود را با قیمت عمده فروشی به مشتریان ارائه می کند. در هر نقطه ای از ایران تنها با یک تماس می توانید از قیمت خرید یخچال صنعتی مطلع شوید و با کمترین هزینه باربری ، یخچال صنعتی را خریداری کنید. 

قیمت یخچال ایستاده نوشابه در بوشهر

یخچال ایستاده نوشابه یخچال ایستاده تک دربی است که در رستوران ها و فست فودی ها برای قرار دادن نوشیدنی استفاده می شود. اغلب سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها نیز از این یخچال برای قرار دادن نوشیدنی استفاده می کنند. به همین علت به این مدل از یخچال ، یخچال ایستاده نوشابه یا یخچال ایستاده نوشیدنی می گویند.

خرید یخچال صنعتییخچال ایستاده نوشابه یا یخچال ایستاده تک درب در دو عرض 60 سانتی و 70 سانتی تولید می شود. ارتفاع هر دو مدل یخچال 2 متر و طول آن 160 سانتی متر است. قیمت یخچال ایستاده 60 سانتی و قیمت یخچال ایستاده 70 سانتی متفاوت است. معمولا قیمت یخچال ایستاده نوشابه با عرض 60 سانتی متر بین 8 تا 10 میلیون تومان است. قیمت یخچال ایستاده نوشابه با عرض 70 سانتی 2 میلیون تومان گران تر است.

خرید یخچال صنعتیبرای استعلام قیمت یخچال ایستاده نوشابه در بوشهر باید به مراکز خرید یخچال صنعتی بروید. در شهر بوشهر تولیدی های کارگاهی یخچال صنعتی ، مدلهای مختلف یخچال ایستاده نوشابه را تولید می کنند. اگر می خواهید یخچال ایستاده نوشابه با ظاهری شیک و قیمت ارزان خریداری کنید ، با مشاوره فروش تماس بگیرید.

انواع یخچال فروشگاهی در بندرعباس

یخچال فروشگاهی انواع مختلفی دارد. معمولا یخچال فروشگاهی به یخچالی گفته می شود که با ابعاد بزرگ و برای فروشگاه های بزرگ تولید می‌شود. یخچال فروشگاهی نسبت به مدلهای دیگر یخچال صنعتی قیمت بیشتری دارد. یکی از مدلهای یخچال فروشگاهی ، یخچال فروشگاهی بدون درب یا یخچال روباز فروشگاهی است. این یخچال با حداقل متراژ 2 متر تولید می شود.

خرید یخچال صنعتیقیمت هر متر یخچال فروشگاهی روباز ، 18 میلیون تومان است. به همین علت قیمت یخچال فروشگاهی با طول 2 متر 36 میلیون تومان خواهد بود. این یخچال از سیستم پرده هوا برای برودت یخچال استفاده می کند. موتورهای یخچال فروشگاهی بدون درب موتور مرکزی است. مدل دیگر یخچال فروشگاهی ، یخچال فروشگاهی درب دار با متراژ های بیشتر از یخچال ویترینی است. تعداد درب های این مدل از یخچال از 4 درب بیشتر است.

خرید یخچال صنعتیموتور یخچال فروشگاهی درب دار ، موتور سرخود است. قیمت انواع یخچال فروشگاهی به خاطر تنوع مدلها و متراژهای یخچال فروشگاهی متفاوت است. در بندرعباس نمایندگی فروش یخچال های فروشگاهی می توانند به شما لیست قیمت انواع یخجال فروشگاهی را ارائه دهند. صادرات یخچال فروشگاهی از بندرعباس به کشورهای حوزه خلیج فارس سود بسیاری دارد. 

خرید یخچال صنعتیمشتریان ایرانی می توانند انواع یخچال فروشگاهی را از شرکت آیسان خریداری کنند و با صادرات یخچال فروشگاهی به کشورهای مختلف ، درآمد مناسبی به دست آورند. شرکت آیسان در زمینه تولید و صادرات یخچال صنعتی و فروشگاهی فعالیت می کند. برای اطلاع از نحوه صادرات یخچال صنعتی به امارات ، قطر ، کویت ، عمان ، هند و دیگر کشورها می توانید با مشاوره فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما